torsdag 21. november 2013

Fridag, snø og vismenn

                                              En herlig fridag ligger bak meg.
På vei hjem fra "lappebutikken"  måtte jeg bare stoppe her og nyte både utsikten, været og det å være til Og det gikk opp for meg at i dag er det virkelig bare 1 måned igjen til jul, og bare en uke til advent.♥

           En venninne kom på besøk, og etter kaffe og prat satte jeg meg ved  broderimaskina. Bl.a ble   dette sydd.
                                 I morgen blir det et annet motiv. Gleder meg.♥
                                Tenk så heldige vi er vi som er glad i håndarbeid
  


1 kommentar:

Fjordheim sa...

Ja vi har en flott natur i landet vårt.
Mange ganger må en bare stoppe opp å nyte det litt.
Det broderiet var flott.
Ønsker deg en velsignet god dag :)