søndag 7. juli 2013

Feriefølelsen sniker seg innpå


Jeg har 4 arbeidsdager igjen, men dagen i dag var litt ferieaktig. Det er kanskje best å lade feriebatteriene, sånn at ikke ferien kommer så brått på. Det ville ikke være bra om man kommer godt ut i første ferieuka før man oppdager at JEG HAR FRI. Så i dag skulle jeg treffe noen her. (Bilde nr 11)  Lille frøkena på snart 2 og jeg var ute i god tid, for halvparten av oss skulle sove litt. Vi plasserte oss i le av vinden, (som egentlig var litt voldsom idag) på en benk med lydbok, sol, eple, måkeskrik og et sovende barn. Satt ved veggen til min barndoms sjøbud, og lot bilene på veien, og resten av verden, seile sin egen sjø.  Nydelig var det ☺Ferie!☺                                      











Lydboka heter Orkidens hemmelighet, og livet er vakkert.
                                               Og vakkert er det her også!

Ingen kommentarer: