torsdag 4. april 2013

Reading is cool!

and Get lost in a good book.
Jeg har en bestilling på over 60 bokmerker, så det er bare å dure i vei. Og litt kunne jeg gjøre i dag, selv om jeg har vond rygg og er hjemme fra jobb. Maskinen durer i vei av seg selv, bare den får en ny tråd av og til. Vet ikke hvor mange jeg har laget, men de tre siste ble helt perfekte. Nå har jeg endelig funnet den rette type tear-away til dette in-the-hoop broderiet. Vet ikke hva den heter, må tilbake til Lappestua for å finne det ut, og notere det for senere bruk.

Broderiet på Pc-en
...sting etter sting etter sting...
Ferdig brodert, men ikke ferdig frisert.

                 Med alle disse bokmerkene, så må jeg jo "anmelde" en bok eller to         
                                             
                                       Klassisk barnestrikk
Denne boka av Tove Fevang er bare super. Masse flotte "gamle" mønstre. Takk, Tove, for en nydelig bok. Her er det masse brukbart for meg, eller rettere sagt, mine. Jeg er så svak for rundfelling.....
Men ikke mer håndarbeid i dag. Ryggen venter på madrassen, og resten av meg skal........get lost in a good book. nemlig Snøbarnet

1 kommentar:

Anonym sa...

It has becomе a vital part of internet ρresеnce managеment foг brаnding busineѕs
and engаgement with your fans. All you hаvе to add thе exрenses made on
stationery, trаnspoгt and delivery costs, repаirs and maintenance, tеsting, іnfrastructure seгvices and bаck-office sеrvices.
Uses analytics to еxаmіne the
cоuntrу's progress on its deficit reduction plans.

Feel free to surf to my homepage - business franchise group internet marketing