onsdag 6. februar 2013



For syns skyld så må jeg skrive litt i dag. Det er jo dagevis, for ikke å si ukevis siden jeg sist var innom. Jeg ser jo av statestikken at flere er innom daglig, og det er koselig for meg, men kjedelig for dere som må se det samme bilde dag etter dag.  Jeg har vært syk, feber og lite ork til det meste. Tror jeg er på bana igjen nå, litt forvirra men dog.....jeg har laget meg et forsinket nyttårsløfte. Nemlig starte en av symaskinene hver dag, og sy minst en søm.  På et eller annet prosjekt. Der er alltid prosjekt, små eller store, gamle eller nye. Kan jeg klare det? JA!☺ En annen sak er at det blir hjertefryd av symaskinlyd, og hjertefryd vil vi jo ha.
Har hørt lydbok disse dagene da sofaen har fått ekstra slitasje. Anbefaler denne historiske romantriologien av  Anne De Graaf. Skrev litt om de i et annet innlegg. Kan være litt vanskelig og bli kjendt med personene i starten, men gi boka litt tid. Senere blir det vanskelig og legge den fra seg.
Har ikke et handarbeidsbilde i dag, men dere kan jo se på meg og dukka mi☺
                                                                   Vi har på oss den samme kjolen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e no bra søt da :-)

Unknown sa...

Takk for det ☺