søndag 6. januar 2013

Jeg er så full av en fristelse, så ekstremt full av en fristelse........
Fristelsen heter Baby Lock Evoluton. Første gang denne fristelsen tok tak i meg, det var i november en gang. Den gang klarte jeg å si til meg selv, med STORE bokstaver, at nå skal MyLocken brukes en stund, så kan kanskje noen overta den. Og så har jeg ikke tenkt noe mer på det, før i ettermiddag. Da slo fristelsen meg ned i meg, langt ned i meg. Hva gjør man med sånt?  Tar en sykedag? Og i tillegg så såg jeg at på Finn var den samme fristelsen noen tusenlapper billigere enn å kjøpe en ny. Og den var nesten ny, og med ekstrautstyr. Hvor sikker er man på Finnkjøp?                                                 Viss den er der i morgen så..........

Dette er noe av helgens sysler. Sjørøverøy stod på bestillinga.

From Lark Rise to Candelford 4 sesonger

                                   DVD From Lark Rise to Candleford sesong 1 - Charles Palmer, John Greening, Marc Jobst                                             Jeg har nå sett hele denne fine serien. De har den på biblioeket!
Anbefales. Historen er fra sent på 1800 tallet, fra Oxfordshire. Her er fattigdom, og noen som har litt mer, om leting etter jobb, om utvikling og nyere tider, her er mange fine personligheter og folk. 
Fin serie fra BBC
Ha en god mandag!


Ingen kommentarer: