søndag 23. september 2012

En nydelig høstdag ligger bak oss. Håper du som leser dette nå har hatt en fin helg. Vi har hatt besøk av et barnebarn på nesten ett år, og vi har kosa oss masse, både inne og ute.
Det har naturlig nok, ikke vært så mye tid på syrommet i det siste, så derfor viser jeg frem noe "gammelt"

 Et lignende  bilde  såg jeg en gang  på R-Sy Steen i Trondheim.  De hadde ikke mønster, det måtte jeg finne på nett.  Jeg bare måtte ha det, så 15 min etter at jeg kom hjem var det kjøpt og lastet ned.  Her er da mitt resultatet. Kan tenke meg og sy mer  på denne måten.
Appliscape heter  det og  det er både maskinbroderi og patchwork.  Nå henger bildet i glass og ramme i gangen.

 Dette henger i en annen gang.
 Laget dette veggopphenget  til en av guttene mine og hans fru, og det var ikke dette året!
 Tror det var mønster fra Anne B Finnestad, men er ikke helt sikker...
 


Ingen kommentarer: