søndag 24. april 2011

Nå er våren kommet, himlen er så blå.......

.......alle fugler synger, bekken likeså. Ja, våren er kommet, også til våre kanter av landet. Og godt er nok det, men den kom veldig overraskende, iallefall på meg og huda mi. Stikkord her er t-skjorteskille. Det er jo ikke meg i det hele tatt. Sola tok meg på fersken....
God påske, forresten, kjekt at du er innom i nr.3.  Ja, nå har vi flyttet! Vel, vel, ikke alt, men jeg tror at på kjøkkenet er er det meste på plass, men mye mangler enda. Men vi bor her iallefall. Gidder du og se litt bilder, så ta en tur innom Hus. Det har vært en hektisk måned siden sist jeg skrev noe her.... har altså tatt med meg dyna, kaffitrakteren og pc-en over veien,  + litt til,  jeg har blitt farmor igjen til en skjønn liten
gutt, påskebesøk og flyttehjelp fra Kristiansand og Bergen, takk og takk for hjelpa!  Sitat fra en sønn: " Trodde vel egentlig at noe av det første som kom i dette huset var gardiner" Tja, det skulle man tro, men "bakerens barn sulter". Men som pensjonert gardinsyer, så må jeg vel snart gjøre noe på den fronten. (kjøpte noe ferdigsydd før helga) 
Ser litt på bokhyller til våre hundre tusen bøker. Disse to, kanskje, til min mann og meg?
Så får vi se hvem som får hvilken.... eller ingen. Det er utrolig mange flotte og artige bokhyller,



Ingen kommentarer: