mandag 28. mars 2011

Jeg stresser.......og har vondt

En klagesang av meg.
Nå er det uke 13. Vel og merke bare starten på den, men dog.... og vi har vel alle erfart at en uke går fort.
Vi skulle ha et ferdig hus sånn mot slutten av denne uka, ja. det var vi lova....Ja, da må det skje et under. Fredagen er like om hjørnet,- doen mangler, kranene mangler, varmtvannstanken og strømmen og masse annet. Og jeg som har ordna meg med flyttedag den 4, og en feriedag den 5, og skulle liksom lage meg bursdagskaffe i det nye huset. Arg! Hva kan do jøra? Ikke en dritt! Ja, dette er sterke ord til meg å være.
Og så all denne snøen....hva skal nå det være godt for?
Vondt i ryggen,( det er forresten nesten bra), men høgre handa verker. Har mala og tapetesert for hardt. Min egen feil, men takk pris for at det finnes en pille når det blir for ille.
Ikke alt er klage. Noe og masse har vært veldig kjekt, bl.a. et uventa og kjært besøk fra Kristiansand, telefonprater med Trondheim.
Men jeg MÅ strikke snart,  de søte små som trenger at farmor strikker til dem.......
Noen på jobben har forresten lovet at det blir sol snart. Da blir det vår, dere!  Gåsunger!

Ingen kommentarer: