torsdag 7. mai 2015




Veien over klippene

                           Jeg vet at det er noen som  er innom her for å kikke etter bøker.
                                                   Veldig koselig det!


 «Er sannheten alltid nødvendig for å leve sant?» spør baksideteksten på boken, og opplyser om at handlingen er lagt til Liguriakysten i Italia og Helgelandskysten i Norge.
- Både Liguria og Helgeland er vakre, maleriske steder. Svært visuelle landskap, der skjønnhet og råskap både er kontraster og to sider av samme sak, sier forfatteren.
En lettlest og fin bok -


Noen har sagt:
                             "Å lese er for hjernen hva mosjon er for kroppen.
                            "Å lese er som å tenke med en annens hode i stedet for sitt eget."
              "Og slik ble hans hjerne på grunn av overdreven lesning og mangel på søvn så tørr og                                                 innskrumpet at han til slutt gikk helt fra forstanden."   
                                                         Ja, ja, vi leser likevel.                                                                                                                                                                         vi må bare prøve og få nok søvn!

                                                             En lettlest bok til......
                                              Tirsdagsdamene - mellom ugress og roser - Monika Peetz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har nettopp avsluttet Tirsdagsdamene.
Ser det er flere bøker i samme serie, men har bare lest denne ene
Ja det var ei lettlest og grei bok.
Ikke de store topper, men grei ferielektyre.
Den andre der har jeg ikke lest.
Får se om jeg kommer over den en gang.
Ha en flott dag .)

Fjordheim sa...

Vet ikke hvorfor min kommentar ble lagret som anonym.
For det er jeg jo ikke.
Det er altså jeg som la inn kommentaren over her.