mandag 29. desember 2014

Håper alle som er innom her har hatt
 en fin julaften, og gode juledager.
Idag vil jeg bare fortelle om
 en bok jeg har lest det siste døgnet,
og en TV serie som jeg har lånt 
på biblioteket.
Først boken: 
Den måtte jeg bare sluke, alt på en gang. Ikke mange pauser, nei.
En bok som griper fatt i deg nesten med det samme,
og som man smiler, ler og gråter av.
http://bastion.no/wp-content/uploads/2013/06/et-helt-halvt-%C3%A5r-nyttOpplag.jpg 
Vanskelig å få den ut av hodet....
Men jeg har også sett 
Charles Dickens
Little Dorrit (2008) Poster 
Er litt svak for filmer fra gamle dager
Anbefales.
Ha en fortsatt god jul!




1 kommentar:

Fjordheim sa...

Er også veldig glad i å lese.
Må kanskje se etter denne boka da.
Les ei bok på turen ned og hjemm til Jæren.
Er glad for at jeg klarer å lese i bilen.
Det gjør turen mye koseligere. Men muligens kjedeligere for
sjæføren, hehe.
Blir jo veldig sitlt på meg.
Ønsker deg et velsignet god nytt år :)