tirsdag 16. oktober 2012

En UFO er ferdig

Jeg har produsert ufoer i mange år.  Ikke bare i stoff, men også garnufoer er det en del av på mitt arbeidsrom. Men dette året har jeg gått til angrep på disse sakene som skjuler seg både her og der. Gleden over å få dem ferdig, ja, den er stor.  Her er en av dem. Kvadratene lå ferdigsydd leeeenge før jeg fant ut hva jeg ville med dem.

En høstløper ble det. Den er håndapplikert, frihåndsquiltet, og jeg har lagt inn en effekttråd i det mørke rektangelet.


                   ☺  Nå står det noe rosa på menyen, nemlig et prinsesseteppe. ☺

1 kommentar:

Annwes sa...

Hei! Det er moro å kome på gjenvisitt når folk er innom eigen blogg :-) Denne løperen var utruleg flott! Eg har ikkje så mykje greie på quilting, men dette var i allefall ein løpar med masse liv, og den såg veldig forseggjort ut!