tirsdag 27. desember 2011

God jul


Håper du som leser dette har hatt noen gode juledager, og ikke har hatt så veldig et besøk av Dagmar. Her i vår lune krå var vi bare strømløs i ca et døgn. Ellers har vi både tak og båter i behold, og er takknemmelige for det. Mange sliter nå, på mange måter, vi kan sende en tanke for dem.
Jeg har blitt en, en....et eller annet når det gjelder oppdatering av bloggen, og når det gjelder brev og kort til jul.  Kanskje kan dette være en liten (rom)julehilsen. Jeg (og vi) her i nr 3 har tatt det veldig med ro disse to juledagene. Det er godt, og vi trengte det, både unge og gamle. Legge seg på sofaen med ei bok....Fantastisk. Jeg skrev vel i forrige innlegg, at Henry James var en kar som jeg hadde hørt om en stund, og at jeg måtte bli litt kjendt med han. Er ferdig med Tommeskruen, og har nå begynt på Huset du elsket, skrevet av samme forfatter som skrev Saras nøkkel.
Ellers så har vi av og til besøk av noen som vil bygge lego, så nå er det jammen god tid til det også.
Og musikk, her er en av gitaristene som jeg liker veldig godt.
Ha en fortsatt god jul.

Ingen kommentarer: