søndag 25. september 2011

Fagert er landet.....

.....i allefall er dette landet som er bakerst, fagert for meg. Nystøylhornet heiter det,og ligger da selvfølgelig på ytre søre..... 
Hadde en flott ettermiddag  i Volda-traktene, med nydelig middag først, så en liten båttur, bl.a sammen med disse flotte guttene.
 Fisking og båt er topp!
Ellers er det fortsatt uopppakkede (ja, jeg vet det, det var bare et artig ord) kasser i huset, så nå tar jeg meg selv i nakken, og må fullføre denne flytteprosessen. Det er ikke så aller verst når man finner slike skatter...

For en stund siden var jeg ferdig med denne boka, har vært litt lite tid  til bøker, men jeg har mange som ligger og venter... og så skal jeg prøve og komme tilbake før det er gått en måned. Har fått litt klager  på manglende blogging.
   


Ingen kommentarer: