lørdag 1. januar 2011

Godt nyttår!

Lurer på om noen har savnet meg..... Jeg har jo ikke blogget siden 14.desember. Det er mange grunner for det. For det første så kom det masse snø(en eller annen gang før jul) som da la seg på en midletidig internettkabel, så den rauk. Feilmelding, henvendelser i øst og vest for å få ordne dette, jo, det tok jeg meg personlig av. Jo da, det skal være ordnet i løpet av neste virkedag, innen kl.20. Naive, godtroende meg trodde dette. Og dette svaret fikk jeg tre ganger, så var det plutselig for mye snø til å gjøre noe med det. Heldigvis finnes det noe som heter mobilt brebånd, og det hadde bl.a.min kjære. Så ble det juleferie og mange i huset, og kø foran det mobile brebåndet. Det orket ikke jeg, dessuten var det faktisk litt forskjellig som måtte ordnes før jul, og "orken" min har vært laber. En venninne av meg døde rett før jul, og det har satt sitt preg på mye. Perspektivet vart plutselig litt annerledes. Mange tanker på dem som sitter igjen....på alt det som var, og ikke var.
Her i heimen har vi ellers hatt en fredelig og god jul. Fint vær, god mat, gode bøker,( noe som minner meg om at jeg må anbefale noen...) godt med familien sammen..Og nå nærmer det seg jobbstart. Mandag kl.08, ja,ja, .
Det skal egentlig bli veldig godt å komme i gang igjen med hverdagen. Og på mandag er vel snekkerne på plass igjen også, forhåpentligvis. Ser at det var i starten på desember at det siste bildet av huset ble tatt, det er alt for gale.... mye har skjedd. Skal knipse noen bilder i morgen......tror jeg. Men først skal jeg ha alle mine barn og svigerdøttre og barnebarn her i morgen til middag. Koooooselig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei AUd og takk for i går!
Kjekt å få se bloggen din. Jeg skal følge med videre. Ser at en av yndlignsbøkene dine er Pinnsvinets eleganse. Jeg leste den i sommer og ble helt bergtatt. Den var bare så samensatt og nydelig. Jeg skriver også litt om bøker på bloggen min. Utfordringen er når man leser bøker man ikke vil anbefale :-) Skriver litt om det også jeg, men nevner ikke bøkene ...
Nydelig handarbeid du lager også. Skal anbefale bloggen din til min svigerinne som quileter og har håndarbeid som en STOR hobby.
Lykke til videre med skrivingen. Jeg følger med :-)

Unknown sa...

Jeg får si takk og atter takk. For at du titter innom, og vil komme igjen. Og for mandagen, det var interessant, skulle ønske det var mer tid.