torsdag 11. november 2010

Heisekran i tomta

Desverre måtte jeg være på jobb kl. 07.30 i dag..... og bilen med diverse husdeler skulle være på byggeplassen kl.08. Jeg ga fra meg fotoapparatet, og fikk ferske bilder på jobben kl.09.30.                                      (Sees på Hus-siden.)
Ellers så er det visst helg igjen, i allefall nesten. På lørdag skal jeg hjelpe til på julemesse. Og med julemesser, så betyr det at det nærmer seg jul. Skal bli veldig kjekt å få  alle hjem. Ja, jeg sier hjem, selv om huset ikke er ferdig. Jeg er jo her.
Det er noe som kalles juleforberedelser. Tenk over det ordet,  og hva vil du gjøre det til, og ikke la det bli stress. Kanskje kan vi bruke adventstiden til å forberede oss og glede oss over det som skjedde på julaften for over 2000 år siden. Glede oss over å få være sammen med familie og venner, og bry oss mer om hvordan andre har det. Det minst viktige er hvor mange rom som er vasket ned til jul, og hvor mange kaker man har bakt. Det er så mange som strever og har tungt å bære, la oss huske på dem på en eller annen måte. Så kan vi heller bake etterpå. Og jeg gleder meg til litt julebakst, iallefall til lukten.


   

2 kommentarer:

Solveig sa...

Hei Aud. Måtte sjå innom bloggen din. Mykje kjekt her!

Unknown sa...

Takk